3 Mart 2008 Pazartesi

ALİLER VELİLER DAM DOLUSU DELİLER:)) elveda rumeliden:)




Merhabaa

Bugün gene tuhaff bi hikayemiz ve bridget imle msn konuşmamız var ama kaydolmuşsa direk kopy yapıcam:))

Birkaç yıl önce kapı çalmıştı yazlık evde akşam üstü,esmer uzun boylu meşhuur reprezant tipler olur ya:)) garantuvalet dediğimiz,öyle bi tip karşımda..Ama ağzı bi dakka durmuyo,bir dakikanızı alabilrimiyim anket için dedi işte birkaç soru sordu dişle ilgili markalarla ilgili vs.Ağzı kulaklarında sürekli sırıtıyo ve konuşuyo bi yandanda iltifat ediyo-ne alakaysa,gerryy!!!
Sonra cadım geldi o zaman daha küçük ama koskoca kız tabi:)adam elini bi attı omuzuna amanda benim güzel kardeşim,amanda siz kardeşsiniz heralde hayatta inanmam kızınız olduğuna bi başladımı çeneye..Ama makinalı sanki..tarıyoo..Neyse meramı diş pastası yada tozları oluyo ya ondan satmakmış,Hiç unutmam piyasada 15 ytl diye 3 e sattı bize kaç sene önce,ben biliyorum kullanıyorum bunları ucuz ama napim gitmiyo bi türlü,tacizci gibi elide kızın omuzunda,katil edicek beni mal.!tek kurtarıym diye getir dedim kızım cüzdanı aldık haram zıkkım ede ede savdık belayı...Verilmiş sadakamız varmış nedir bu dedim kalakaldım yani:P

Neyse,beynim silmek için gayret ettiysede bu tecavüz girişimini:))absürb oldu ama ruhuma tecavüz yanii..TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR savını kanıtlarcasına,bu sabah daha kargalar ....yimeden gene kapı..Bendede pijama terlik kreasyonu hala:)sandımki bridget geldi,açtım şöyle,ana! bi adam! kapıyı ittim arkasında duruyorum buyrun diye adam eşşek gibi sırıtıyo..(sırıtan eşşek olurmu bilmem ama bu sırıtıyodu )aha böyle:

İçeri girmek istiyorum bir an önce ama imkanımı var,elimizi kaptırdık mı kaptırdık:(

Sağlık günü bugün hanfendi kutlu olsun!

teşekkürler sizinde..

Öğretmen misiniz?

Değilim

Aaa,öğretmene benziyosunuz(bu en klasik pazarlama numarasıdır,mesleğe saygımızı ve sevgimizi bilen ve bununla gurur duyacağımızı tahmin eden sokakta dergi kart satan öğrenciler dahi hemen bunu söyler dikkat edin bak, özgüveniniz yerlerdeyse çok işe yarayabiliyo demekki:))

Sigara kullanıyomusunuz dişlerinizi fırçalıyomusunuz?kocaman dişli bişeyler gösteriyo anlatıyo tartarlarıda temizliyo bu ürün bakın bugün şerefine size getirdim:))
Ama baktığınız belli dişlerinizede kendinizede maşallah çok bakımlısınız(gıcıık direk burhan moduna girdi ki gitsin diye herşeyi alıcak hale geleyim)

Diş pasta çıkarttı çok bilindik bi marka marketlerde var,

Aaaa hediyemi çok sağolun:))

Ben üst kattan geliyorum brijet aldı 4 tanesini 20 ytl ye kahvaltı ediyolardı (!!!!??) nası yani yaa bu adam bunlara gitti kahvaltımı etti beni çağırmadılarda hee:P
Sanki o yollamış gibi bide ısrar ediyo dedi bi tanesi 5 ytl bugün yoksa 20 ytl

Yok dedim değil ucuz onlar ben alıyorum zaten istemem

Ama biri aldı valla bi tane alın madem 5 e bak bi daha bulamazsınız

Ya adam bi git yaa o briyide napcam bak benim başıma sardı bu deliyi offf!!

Tamam alıym bi tane(içses diyoki en az 3 ytl dir 2 ytl kurtulma parası yoksa bendede akşam yemeğine kalcak bu)

Gittim baktım 5 yok 10 ytl getirdim mecburen kaapının ucundan uzattığım gibi adam çevik bi hareketle kaptığı gibi parayı 2 pasta daha verdimi biride benden size hediye 3 ü 10 ytl diye

Çıldırıcammmmm!!! Evin hanımı senmisin çok gençsin bakımlısın dedi bide aklı sıra ikna etti gıcık ııyykk!!kaçtı gitti hemen baktım yüzüne kiii,ilk öyküdeki sırıtık tacizci eşşeğin ta kendisi!!!

Karşı komşuyada dadanmış diğeri ama o yakışıklı sakin bişi demek onu yaşlılara yolluyolar korkutma kapasitesi yok diye yoksa onu bayanlar taciz edicek satış yapamıcaz diye düşünmüşler tezine karar verdik biridget le sonradan:)))

Adamı kovaladım tlf ediyorum açılmıyo kıpkırmızı oldum msn açtım bri burda..

şştt kız açsana tlf u bişi sorcam

ne tlf u yaa çalmıyo bişiii

yanlışmı aradım acaba yaaa annen iş yapıyodur duymamışındır sen

burdan söle işte abla yaaa

diş pastası aldınmı yalak adamdan sende kız

aldıım sen

4 tane sattım diyo sana 20 ye

:))heeeee ama 2 tane aldık 10 ytl ye 4 değil yalancıya bak sen bizede yandaki teyzeler aldı dedii

ben 3 tane aldım daha doğrusu kakaladı:))valla bakayım dedim senide taciz ettimi adını söyleye söyleye indi aşşa o aldı diye:))bu beni bikaç sene öncede kazıkladıydı ama bu sefer ucuza geldi bari

anam yüzünden iştee adımı söylüyo kahvaltı ediyoduk diyo off neden kullanıyo benim adımı bak şuna yaa

Aman kurtulduk ya şükür,
---daha sonra blog dünyası dedikoduları yaptık sansürledim onları biiippp---

napıyonuz bugünn hadi kahve yapalım

gel hadi koş koş koş

Bendeniz zıpladı ama kahve suyu falan yok elinde pc oturuyo benim şekerim:))
Neyse yaptık vanilyalı neskafelerimide götürdüm:))

Yazsana bunları kız

sen yaz yaa

temeemm:))

Tam apartmandan çıkıcaz 1.kattaki teyzoş size bişi sorucam diyo buyur dedim aldınızımı diyo anlamadım ben hemen bri aldık aldık bütün apartmana sattılar dedi:))
Onada bendeniz aldı 4 tane dememişler mi?
Korkulur valla bu yalancı pazarlamacılardan.

Sonra hava çok sıcak baktık yürüyerek indik deniz kenarlarından aşşağıya oohh ne güzeldii
her yere uğradık bakındık ama nedense brı hanımla benim cadının işi olmayan nereye baksam off ladılar bidaha gidersem:P

Bugünde böyle geçti..Yarın spor yapcaz bri.mle bakalım:))

13 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

pek hoş anlatmışsın,pazarlamacı da sarmış apartmana vallahi,çok alem ya:))Gece gece iyi güldüm kalemine sağlık Bendeniz'cim

HAYAT dedi ki...

allah iyiliğinizi versin emiiiiii
pazarlamacı kurbanları sizi :))))
sorma cnm bizim uralarda da vardı ama şimdicik yok .ama arada dükkana gelen huyuz tipler çıkmıyor değil almıycaz diyoruz yok adam illaki deneyin alın diyor yok abi almıycak diyorsakta senin dediğin gibi böyle huyuzlar çıkıyor işte ama allahtan tacizcilerle karşılaşmadık şu ana kadar :) sizinkide tam komedi tarzında bi şey olmuş

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ah bu pazarlamacılar yok mu.Gereksiz ısrarcı ve yalancılar.Bridgetle spor he ne güzel keşke bende gelsemde azıcık laflasak:)

Nurtella dedi ki...

AYLİNCİM ASIL GİTTİKTEN SONRA YAPTIĞIMIZ AMATAYI GÖRSEN BAYILIRDIN:))
HAİLSRİM BUNDAN KURTULMAK MÜMKÜN DEĞİL O ANDA DEVE VERSE ALCAN O KADAR YANİİ:))
ZARİFEM GELİNCE BEKLERİM MUTLAKA NE GÜZEL OLUR ÖPÜYORUM:)

Emre dedi ki...

anacım bu pazarlamacılar insanı sandviç gibi iki lafın arasına sıkıştırıp satıyorlar ürünlerini, neyse canım ne güzel bak ıpırtımanca bissürü diş pastanız olduu ehiiiii:) biricoyu öptüm çok senide tabe.

Bri; dedi ki...

Yaaaaa hayır adam bi halta benzese gam yemicem:)

Geldi gulyabani gibi bişey...

:):):)

Acaba sitedeki diğer kişilere kimin ismini verdi:)

spor mpor bahane....sonra yemek şahane zannımca:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

He he... sabah sabah pazarlamacı terörü. N'aapsın aplası, ekmek parası işte. Kızma beee... çok komik anlatmışsın...:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, valla çok güldüm yaa. Ne güzel anlatmışsın. Bütün pazarlamacılar aynıdır. Valla bizede geliyor pazarlamacılar. Hiç yüreğim yok benim. Almıyorum kardeşimmm. O istediği kadar konuşsun:)))) Kazıklanmaya hiç niyetim yok:)) Neyse ucuza kapatmışın yinede:). Öptüm canımcım

Nurtella dedi ki...

EMOŞ NERDESİN KIJ BİZDE ÖPTÜK MUCK:)APARTIMANCAK BEMBEYAZ SIRITIYOZ!

BRİCİİM O KADAR FENA DEĞİLDİ BE SIRITMASA DAHA İYİYDİ AMA HEHE:))
SİTEDE EN ŞÖHRETLİ VE AKILLI BİZ DURUYORUZ DEMEK BİZİ KULLANDI KAFİR EŞEK.!İÇİNDEN AHA BUNLAR ALDIYA SENMİ ALMICAN DEMİŞTİR:P
ZANNINDA HAKLISIN TABİİKİ "YAŞASIN YEMEK YEMEK!!"

İNCEGÜLÜM NAPALIM ACIDIK ALDIK İŞTE HEMİDE KURTARDIK GENE HEHE:)

ÇİÇEĞİM ÇOK İNADIMDIR Bİ ADAM KENDİNİ ASIYODU KANDIRAMADI DİYE BAS BAS BAĞIRMAYA BAŞLADI HANİ BU ÇEKİLİŞ YALANCILARI VARYA BİR ARA:)
AMA BU HARBİ UCUZA GELDİ MARKETTEDE 3 CİVARIYDI BAKTIK;)

Püstüklü Mama dedi ki...

Spora gelebilir miyim lütfen lütfen :) Erimesi gereken yerler var :)

Seni dinledim ve şablonumdaki yazı boyutunu büyüttüm. Haber vereyim dedim :)

Nurtella dedi ki...

EE tatlım,yaşlısı var ortayaşlısı var değil mi?
içine düşe düşe gözleri bozuk zaten yeni neslin de malum:))

bence harika oldu,ve çok tşk canım benim saygından ötürü,sadece tavsiyeydi zorunlu değildin elbette..çok öpüyorum..

yardım istersen her zaman burdayım bende:))

Nurtella dedi ki...

en son bu sabah mısırunlu pogca yeme sporu yaptıktı gel püstüküm:)))
resmini bile çekemedik o kadar yanii:))

beyazgece dedi ki...

s.a bana blog konusunda yardum edermisiniz..?