27 Mart 2008 Perşembe

KEDİ-CADI-BEN-SEN-O:))

  • Şimdi,son yazılardaki karamsar bulutları dağıtabilmek amacıyla epey bir süre temalarla oynayıp vaktimi harcayıp sonunda tam olarak aradığımı (hatta daha güzelini:)) bulduğuma göre,
artık epey toplamış olmalıyım dağılan her yerimi..
Ama linklerim için ayrılmış blogumla bunun aynı tema olmasına rağmen neden bu çookk farklı,
bir bilen varsa söylesin yoksa fıttırıcam:S Birde iki kolon diye yırtınırken bunun iki kolonlusu varmış,görmedim bile işim bitene kadar,kendimi tebrik ettim ayrıca,ama yanlar tren gibi uzuyo zaten bu tamamdır.bu mudur?budur:)
Hiç bir şekilde değişmicem çok mutlu oldum o ayrı..
Artık normal hayatın kargaşasına ve zırvalamaya dönebilirim diyorum..
Bugün sabah erkenden kalktığım halde,hapların etksiyle gece uyana geri yata serseme dönmüş tavuklar gibi gidip geri yatmayı becerdim:((
Sonra ayılmassam bu evin işi bitmicek bir hayır kurumuda gelip toplamayacağına göre,bari kafamı suya sokayım diye düşündüm.Tam o sırada tlf çaldı tabii, hep böyle denk gelir ama ben gamsız bir insan olduğumdan(zaman zaman) açmam eğer iyi anımda değilsem..Neyse baktım bridget im,tlf ları meşgul,açtık online gene:))
B- napıyosun kız
BJ-iyii uyuyomuydun geneee
B-ehem,yooo saçımı yıkıyoduum:S nolduu kahvemi yaptın
BJ-yook biz gelcektik (buda başka cadoloz:)
B-e buyrun geliin,biraz avans verin ama:))
"içses:şimdi şapa oturdun hihahahaha!!!"

neyse devrile yamula evi toplaya kahve yapa fal baka bi hal olduk öğlenide ettik bri de yanımda Allah diline düşürceğine bu kızın var yaaa........
-ee pazara gitmicenmi sen
-gidicem
-hadi giyin biz zile basarız amet götürcek
-yok ben kendim giderim
-yaa ne korkuyon ki sen bundan bee hadi giyin
-eyiii:))
"sanki blogta canavar eden sen diilsin bridget kuşu,hem hep benim yanımda strese girmiş anı denk geliyo tırsıyorum napim aaa"
Gittik yağmur fırtına ne arasan sanki bizi bekliyodu mubarek alaskalara vardık sandım bir an ama anneciğimi gördük yolda,aramız azcık limoniydi bahaneyle davet etti bizi hemen gittik:))
işarete bakıyo derler ya,ee anne naparsın yerine bişi konmaz ki..
Ordan çıktık,caddeden geze bakına gidiyoruz bi çeyiz mağazasına girdik hep birlikte,göya ablacık bakıyo yatak örtüsü ama bende hemen aa indirime girmiiş moduna girdim,yalnız yanlış anlamaya mahal vermiyim,her indirime atlayan,alışveriş seven bir kişilik değilim,biliyorum dişiliğin ruhuna aykırı ama napayım ben böyleyim:)
Böyle diilim..)Shopping Spree

Vee o sırada günde 50 msj atan cadı gelir:))
Bridget in en sevdiği eğlencesidir bu diyaloglarımız biliyosunuz.Msj lardan birkaç örnek
tırnak içi iç sesim yada açıklama:))

c-nerdesin ipşit?
"ipşit küfür falan değil,anlamsız sözler üreteceğimiz var birde sıra arkadaşı var aynen kendisi gibi,onlardan seçme uyduruk laflar terminolojisi:))recepe rakip blog açcaz yakındır,birde anlamlarını bilsek"

b-napcan?
"nerdeyim ne halt edicen yürü git eve demi"

c-geliyorum ben

b-şurdayım gelcenmi?
"gene anahtarın yok dimi pasaklı"

c-bekle

Yaa,işte bu kadar uzun ve anlamlı msj lar çekiyoruz bedava msj lar var diye,konuşmaya üşendiğimizden değil yoksa hehe:))

Cadı damlar mağazaya,
-Gene ne alıyosun annecim bakiim hmm,benm ayakkabı ne zaman alıncak?
"alakaya bak şimdi"

-E kızım yazdan beri bakınıyorum yarı fiyatına düşmüş hem 5 ytl taksitle yaa,kırk yılda bişey aldım ne karışıyosun sen aaaaaaaa!!!

Kıkırdayarak tost makinası alır bridget ve anneciği onları da yarın eve yollayın der kaçarız dükkandan yoksa cadı rezil edicek mazallah

Tam yağmur çamur market alışverişi yapıp eve geliyoruz site girişinde bir çeşme var,hayrat onun yanında küçük bi kedicik kaçamamışta bi saçak altına garibim nasıl bağırıyo içim acıdı,

-Ayy yazık nasıl ağlıyo yaa cadı şuna ekmek kopart(o sırada pür telaş ekmeği çıkarttım hatta düşürdüm bile torbasıyla) minik minik kopart avucunda kenara koy bakalım yicekmi belki açtırda ağlıyodur bu kadar:(
kocaman koparttı attı önüne ama oda hemen saldırdı ekmeğe sustu lakin kedi minnacık bi türlü yiyemiyo becerip,bende ufaladım bisürü tandır ekmeği yumuşacık koy diyorum birini bi yere birini ileri koyup duruyo cadoloz dedim kzım kedinin oyun oynıcak halimi kalmış napıyosun yaa
o bıcırıkta bi o parçaya bakıyo bi öbürüne iştahla yemeye çalışıyo,sigo eğildi,diyolağa girdi kediyle;

-heh orda ufaklar var git koca parçaya saldır senin gözün yükseklerde,
-sanki yiyebilicen o gocamanı,yutamayacağın lokmaya amin deme:)))
-ye işte artık miyavlama yağmur bastırıncada aklını kullan kaç kenara,adam ol!

Ben yıklıyorum gülmekten,giderken diyoki dönüp birde,
-Hah,ekmekleride tam ortasına koyduk yolun çıkan ilk araba ezsin diye kediyi,tam kurtulmuş olcak bizde tam yardım etmiş olcaz zaten bizden gelcek hayır var yaaa:))
Yaa eskiden kediler çırmık atardı şuna bi dalsaydı kedi ne sevinicektiimm,nerde eski agresif kediler:P
Bencede yaaa,bu kızla kaşıkla verir sapıyla gözünü oyarsın anca...

Daha çok var ama arkası yarın..Love Letter

11 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Aldıklarınızı güle güle kullanın, çeyizi düzdünüz yani :)
Bridget kişisini bende çok özledim ya, takıl ona hayatını yaşa :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım yaa,çok keyifle okudum yazını. Çok tatlısın sen yaaa :))Blogun yine güzel olmuş. Hergün sitene uğradığımda değişiklik görmek keyif verici. Benim vaktim olsa bende uğraşırdım böyle. Çok hoş yapıyorsun.Benim sayfadada yorum yazmakta zorlanılıyormuş. Yorumunuzu yayınlayın yazısı bazen çıkmıyormuş:( O yüzden kaç defa yayınlanmayınca geri dönmüş dostlarım sitemden. Niye öyle oluyo dersin canım?
Bu arada kedi umarım ezilmemiştir.
Öptüm kocaman canımcım.

HAYAT dedi ki...

BU SEFERKİ ŞABLON CUP DİYE OTURMUŞ BENDE ÇOK BEĞENDİM AAA ARTIK BUNDA KARAR KILIRSIN DİMİ:)))
BAK SEN BAK ÇEYİZCİ DÜKKANINADA GİDERSİNDE ŞU YAVRUCUĞA Bİ TAKIM ALMAZ MISIN , HEM İNDİRİMLERDE VARMIŞ İNSAN Bİ ALO DER TAMAM MSJLADA ANLAŞIRDIK AMA SENİN CADI GİBİ OLAMAZDIK:)))
MİNNOŞ KEDİYE BENDE ÜZÜLDÜM BEN NE ZAMAN BİZİM BAHÇEDE EKMEK VERDİYSEM YEMEZLERDİ HEP ET İSTERLERDİ KERETALAR SİZİNKİLER İNSAFLIYMIŞ
DEVAMINI SABIRLA BEKLİYORUZ

Nurtella dedi ki...

MUTLU kimkime takılıyo neler oluyo görmen lazım pek eğleniyoruz beraber hemde yiyoruz birbirimizi:))onun çeyizden haberimi var anca burun kıvırıyo herşeye uzaylı gibi:PP
tost makinası aldı o ama yapmadı daha bi tost hehe;)

ÇİÇEĞİM,çok sağol o senin güzelliğinden,ben oynarım senin şablonla arada sen ver parolanı hihi:)) o yorum işi blogger ın arada yaptığı bi sorun sanırım senden kaynaklanmıyoki,yorum doğrulamayı kaldır varsa geçer belki.

HAYAT,evet bende çok mutluyum lerzanda herkes te mutlu:))kesin karar kıldım..
ah yakın olsak seninle çıkardık ne güzel alışverişe çok güzel şeylervar seçmek zor çeşit arttıkça.
Kedicik çok tatlıydı yaa bende kahroldum:(

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin emi.:)))

Hayvanceyize yazık yahu. Oyy kıyamam. Güle güle kullanın canım. Sen çeyizleri ufaktan düzmeye başla gülüm. Kız beşikte, çeyiz sandıkta. O zaman ses de çıkarmaz.:))

Bizim de bedava mesajlar var ama daha hiç kullanmak nasip olmadı. Kim yazacak iki saat dimi ama.:))

Şablon çok güzel olmuş. Baharlık ve genç..

PaNDoRa dedi ki...

ya sen ne şekersin öyleeee, dialoglar da çok hoş canım okumak keyifli oluyor :) Tost makinesi alınmışşş güle güle kullanın canım...

Nurtella dedi ki...

İNCEGÜLÜM doyurduk göya kediyi ama öldürüyoduk yaw depresyona soktu cadı garibimi:))
PANDORA,Daha yazana kadar kelimeleri unutuyorumtam yazamıyorum gerisini siz düşünün..Senin kızın da büyüdükçe sanırım bu tarz olucaksınız çünkü bazen "nolur normal bi annem olsun yaa" demiyo değil hehe:))
Ama genelde çok mutlu...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım yazını okuyamadım yani okunmuyor:((blogun çok güzel çok değişik olmuş.bu blog konusunda üstüne yok saygıyla eğiliyorum:((

HAYAT dedi ki...

bendenizcim yardımına ihtiyacım var .bi şablon buldum kendime ama yok yapamıyorum hep hata html xml bilmemnesi olmadı olmadı diyor nasıl yapacam

Nurtella dedi ki...

XML yi ben sizin koyduğunuz şekilde koymuyorum,bazende gerçekten hatalı çıkıyo bana yolla onları mail adresime ok?

etki alanı dedi ki...

Yeni düzenlemene bayıldım bendeniz..Ne güzel şeyler yapmışsın..Bir ben kendimi geliştiremedim..
Bana tiyolar verir misin?
Olayların hikayeleşmesini çok güzel yazmışsın..Keyifli...
Ahhh..Bu kediler..Beni yediler...
Öpüyorum..
TüTü