19 Mart 2008 Çarşamba

öğretmen öğretir a-b-c :)) SOBEEE


BEN ZARİFEYE GİTTİM MİMLENDİN BAK DEMEYE,BİR BAKTIM O DA BENİ SOBELEMİŞ:))
BEN VAKTİM MÜSAİTKEN YAZAYIM SIRA ONA GEÇSİN DİMİ..
Hadi başlayalım alfabeyi baştan taramaya,benim için neler ifade ediyor onu bulmaya:)
Daha doğrusu ilk aklıma gelenleri yazıcam ben şimdi sanırım:

A - AŞK (e benim romantikten ne beklenir:)) bir de ATATÜRK:)
B- BABA (hiç aklımdan çıkmıyor ki,sıcaklık güven demek ve ben yarım-eksik kaldım onsuz...)
C - CAN (önce canlarım,sonra başka bir manası var kendime saklamak istediğim,ilk aşkım falan değil:p) Birde CİHANNÜMA(anlamını bilmeyen baksın TDK ya:))
Ç - ÇİÇEK (çok severim,mutlu eder beni,hele yazın heryanı saran papatya gelincikler ve bahçelerdeki güller yok mu-ve kızıma derim çiçeğim-karçiçeğim o:)
D- DENİZ (tabii ki,olmazsa olmazım,binbir anlam yüklediğim,kendime benzettiğim..beni sakinleştiren,terapi eden tek şey..)

E - EMPATİ (şu an aklıma bu geldi,benim için önemlidir ve yapmaya çalışırım insanları anlayabilmek için çünkü)

F- FERİDUN DÜZAĞAÇ (çok severim yaa aklıma geldi birden--içimden şehirler geçiyor,her durakta duruyor,inmiyorsun...)birde FOTOĞRAF diyim:)
G- GEMİLER (çok sevdiğim bir şarkı, ve gemileri de çok severim tabii,uzaklara kaçmak istiyorum ölmeden:P)
Biran için çıksan hayatımdan

Yanık tenli omuzumdan

Haykırsam maziden, uzaklardan

Şu anda yanımda..

Deniz rüzgara karışmış güneşte

Martı(dalga) sesleri vardı gülüşlerde

Gülüşlerde gülüşlerde

Sen geçerken sahilden sessizce

Gemiler kalkar yüreğimden gizlice..


H-HAYALPEREST (ben..)

I-IŞIK (herkesin içinde var-mı-dır?)

İ- İĞRENMEK (iğrenç bişi gördüm de birden:P)

J- JİLET (bir şiirden aklıma geldi,ya da şiiri getirdi aklıma)

K- KAOS (işte bu ,hayatımız)

L-LALELER (lale bahçesi geliyo aklıma,İstanbul umun simgesi..bugünde gördüm bahçelere dikmek için hazırlanmışlar o kadar özel bi çiçekki)

M-MÜZİK (tabiiki,melodilerde bulmassam kendimi yada kaybolmazsam anlamlı sözlerle birlemiş ezgilerde,olmaazz)
N- NARTANEM NURTANEM BİRTANEMM (böyle severlerdi beni hep te:))

O
- OĞLUŞUM (pamuğum,güzel huylu inanılmaz düşünceli sevgi dolu yavrum benim)

Ö- ÖTENAZİ (bu hakkımın olmasını isterim ve savunurum her zaman.eğer bir gün..kendime yetemicek ve eziyet olucak hale gelirsem veda zamanına kararı ben vermek isterdim)


P- PARA (her eyin başı ve sonu malesef günümüzde..sağlık bile ona bağlı..aşk bile..amaç değil araç olduğunu unutmasalar keşke..)

R- RESİMLER (hayattan bize kalan..ve karakalem resimlere bayılıyorum)

S- SİMGE (hayatımın anlamı ,ismini sevsin istedim,herkeste olmayan çok özel bir isim bu ve aşkımın sembolü o:))

Ş
-ŞEMSİYE (hüzün ve yağmurun birleşmesi..ve saklar sanki ardında çok şeyi..gözyaşını mesela..bu konuda makalem bile vardı,objelere fazlamı anlam yüklüyorum ne bazen:S)

T -TEORİ (hayat çok bilmişçe öğretilen teorilerden geliyor meydana,ama pratik..bambaşka)

U-UYKU (gece olmaz gündüz olsa?:)bazen günlerce uyuyasım geliyor ve düzene sokamıyorum bi türlü,sonra bakıyorum ki ciddi bir depresyondayım)
Ü
-ÜŞÜMEK (çok korkarım üşümekten ve hep üşürüm biraz..)

V
-VEFA (hala arıyorum,bulan var mı?)

Y-YAĞMUR (çok seviyorum,hele denize düşerken damlaları izlemeyi ve toprağın büyülü kokusunu ardından..ve hüznü..)
Z-ZAYIF (ahhh ahhh,şanslı azınlık:P ama karakterse zayıf olan,fena..)yani ZAAF a yenik düşmeyeceksin:)

ŞİMDİİİ ÇOK KİŞİ SOBELEMİŞ ZARİFEM,BENDE SOBELİYORUM:))
BU ÇOK GÜZEL BİR KİŞİLİK TESTİ BENCE,TANIMAK İÇİN BİRBİRİMİZİ.
ORTAK ARK LARI GEÇİYORUM,
YAPMAK İSTEMEYENİN CANI SAĞOLSUN TABİİ Kİ,ISRAR YOK..
AYRICA CADIMIN YAZISINDAN DA MİMLİSİNİZ BÜTÜN OKUYAN BLOGDAŞLARIM:))
MAHSURU YOKSA,
PANDORA yı,GÖKKUŞAĞININ RENGİ ni,MUHABBET ÇİÇEĞİ ni,ÖYKÜHANE yi
TATLIŞURUBUM u,ÇİTLENBİK imi
SOBEEEE LESEM İCABET EDERLER Mİ ACABA?

ay bülent ersoy gibi hissettim birden:))

DİPNOT:çok zor yazdım yarın düzeltirim inş çok yavaş donuyor mozilla sürekli:(

13 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, sobemi okuduum:)) Hemen yanıtlamaya çalışacağım. Çok güzel anlatmışsın. Çok içten.Bakalım ben nasıl anlatacağım:)) Öptüm kocaman canımcım

HAYAT dedi ki...

vallahi çok güzel yazmışsın çok beğendim.

PaNDoRa dedi ki...

Vayyy sobelenmişimmmm :) Haydi bakalımmmm, keyifle kabul ediyorum... En kısa zamanda da döktüreceğim. Sağol...

Nurtella dedi ki...

PANDORA;bende senin sayfana bakıyordum tam,sobee desemmi diye,mail geldi:)
çok sevinirim,tşk

HİSLERİM;sağol canım,hislerim sende sobelendin janım:))

MUHABBET çiçeğim çok sağol her konuda yanımdasın çok merak ediyoum bakalım meler yazıcaksınız;)

Pandora dedi ki...

Sevgili Bendeniz görev başarı ile sonuçlanmıştır. Görüşmek üzere...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne kadar güzel bir sobe konusu ve senin cevapların da bir o kadar güzel ve içten canım.:) Diğer mimin ise aklımın bir köşesinde. En kısa zamanda halledeceğim. Kandilin mübarek olsun. Öpüyorum çok.:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne bu hız,size yetişmek çok zor efem:)
bende okurken eğlendim.Çok öperim:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım beni sobelemişsin ve mimlemişsin:))Ebe mi oldum şimdi ben bu oyunda:))hehehehe...Canım ben haftasonu çok daha müsait olurum bu nedenle haftasonu cevaplasam olur dimi???Öptüm canım...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bu arada çok güzel yazmışsın sobeni.Seni daha yakından tanıdım...Öptüm canım:))

Patikadan Vatikan'a dedi ki...

Tebrik ederim ...
Çok başarılı ve çağrışımı destekliyor...

"Sobe'leyerek" bişeyler yazmak güzel olsa gerek.(şiir gibi:)

Haydins dedi ki...

Merhabalar..
Ne kadar uzun olmus..usenmeden de yazmissiniz :))
Dusundum de benim aklima her harfle ilgili bisey gelmezdi heralde.

Patikadan Vatikan'a dedi ki...

Ben Sobeledim Kendimi
ve yazdım
Ayrıca Yorumun İçin Tekrar Teşk Ederim.

Aylin Ünlü dedi ki...

en kısa zamanda cevaplıycam gerçekten çok hoş bir mim bu:)))