17 Mart 2008 Pazartesi

Önemli...Kardeşini Seç./Ted Duyurusu./ÇOCUK İSTİSMARINI DURDURUN..!!

Bu benim ilk yazım.Benim için değerli bir şeyi paylaşmak istedim.
Arka sıradakiler dizisini izlerken kardeşini seç kampanyasını duydum ilk defa.
Ve mantığı çok hoşuma gitti hemen siteyi açtım ve kuralları okudum.

Açılış yazısı şöyle:




B Ü Y Ü K A İ L E M İ Z E H O Ş G E L D İ N İ Z ...
Kardeşinizin yumuk minik ellerini avuclarınızın içine alın,
sıkı sıkı sarın…..Üşümesinler…
28 KASIM 2004 tarihinde tarafımdan kurulan bu site,
kardeşten kardeşe uzanan gönül birliği sitesidir...
Hiç bir dernek ve de vakıfla ilişkisi yoktur.
Onlara yardım değil, hediye yolluyorsunuz....
Hediyelerinizi abartmayın.
Bir defter, bir kalem, bir mont bir bot dünyalara bedel...
Kardeşlerinizle destek olmaya, onlarla sonuna kadar el ele yürümeye karar verin... Eğer bunu yapamayacaksanız kardeş seçmeyin...
Bu çocuklar bizim, Türkiye’mizin çocukları...
ONLARI HİÇ UNUTMAYIN...
Mutlaka mektup yazın .
Kardeşinize sevginizi yollayın...
Kişiliklerini geliştirin...
Yolumuz, önderimiz ATATÜRK'ümüzün yolu.
Doğudan batıya, kuzeyden güneye tek vücut olmanın yolu.
Yolumuz açık olsun.


CENGİZ TÜNAY - ALİ TÜNAY

A S L A P A R A Y O L L A M A Y I N








Ama kitap,hediyeler ve sevgi dolu mektuplar yollayabilirsiniz onlara.
Minik kalpler sevgi dolu birkaç satırınızı beklemekte.
Ben kardeşimi seçtim bile.Yakında yollıcam mektubunu.
Lütfen sizde bir kardeş seçin,çocuklarınızı teşvik edin.Hatta siz de yazın.





BİR DE TARİHİ GEÇMEDEN YER VERMEK İSTEDİĞİM BİR ŞEY DAHA VAR,GERÇİ BAŞKA BİR BLOGTA YAZILDI TABİİ;) AMA BU TÜR YAZILARA NE KADAR ÇOK BLOGTA YER VERİLİRSE O KADAR İYİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM



Merhabalar,

Etrafınızda:· 5-9 sınıf arasında okuyan

· Ortalaması 5/5 olan

· gelir düzeyi düşük olduğunu belgeleyen

Çocuklar varsa bu imtihana girmelerini sağlarsanız

Üniversite sona kadar tüm eğitim masrafları

Türk Eğitim Derneği tarafından karşılanacak

Burs programından yararlanabilir

Lütfen duyurun

Başvuru için son 1 hafta

(Bu çocuklar TED okullarında yatılı veya gündüzlü olarak eğitim almaya hak kazanıyorlar)


CANIMGRUBUM DAN MAİL OLARAK GELMİŞ BU..


ve son olarak bu konuyu okumanızı ve üzerinize alınıp sayfalarınızda yer vermenizi rica edicem.OKUYAN HERKES MİMLENMİŞTİR..

  • Mim konusu; Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şarkı ve şu anda dinlediğinizde hissettirdikleri.
  • Banner
  • "Çocuk istismarını durdurun" sloganının yazıda geçmesi.
Yani, çocuk istismarına karşı olan tüm blog yazarlarından bu üç şartı yerine getirmelerini bekliyoruz. Bu, projemizin istenen seviyeye gelmesi adına çok önemli bir destek olacaktır.
Annem ilk pandora da görüp diğer bloguna yazmış sayfamıza uymayacağını düşünüp ama konu çocuklar oldu madem,ben de katılmak istedim.

Benim ilk hatırla-makta zorlansamda,oynayıp zıpladığım şarkı yoncimik ten
ABONEYİM ABONE BİLETLERİ CEBİMDE,
BALLI LOKMA TATLISI,AMAN HADİ HAYIRLISI:))
İyimi..Dansınıda birebir yaparmışım..Birde MAKARENA:)
Şimdiki dans etmeme sebebim bumudur acaba?

Ben şanslı ve neşeli bir çocuktum.Ama benim kadar şanslı ve sevgiyle büyümemiş olanları unutmuyorum tam tersi..Elimizden gelen ne kadarsa..ordayız.

SİGO

ÇOCUK İSTİSMARINI DURDURUN..!!

6 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Merhaba verdiğiniz bu bilgi için teşekkür ediyorum. Aslında çok çok güzel bir çalışma bu. Bende uzak diyarlardan kızım için bir kardeş seçebilirim. Aynı zamanda blogumda sizin de isminizin geçtiği bir yazı hazırlamak istiyorum izin verirseniz.

mutlaka faydam olacağını düşünüyorum
Görüşmek üzere...

Nurtella dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM PANDORA,
SENİNDEMİ KIZIN VARDI?
GÜZEL BİR NESİL YETŞİYOR İNŞALLAH.
GURUR DUYARIM ÇOK TŞK HER TÜR OLUŞUMA DESTEK OLURUZ BİZDE SEVE SEVE..

'Berrin' dedi ki...

daha oncede duymustum bu kampanyayı ama hatırlamak ıyı oldu, tesekkurler denız.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Benim 2 tane manevi kardeşim var.Çok uzaklarda Hakkari'deler.Onlardan gelen bir mektup beni havalara uçuruyorrr:)

Nurtella dedi ki...

SENİ SEVİYORUM..SENİNLE GURUR DUYUYORUM ÇİÇEĞİM,TATLI CADIM BENİM...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizim, demek okuyan herkes mimlendi:)) Çok güzel ifade etmişsin.Peki zevkle, en kısa zamanda yanıtlayacağım canım.Kampanyayıda bize duyurduğun iyi oldu canım. Sağol.Öptüm