5 Nisan 2008 Cumartesi

ASORTİK KAPICIMIZ:)

Bizim her şeyimiz evlere şenlik ya,dün yazdığıma eklicektim bunu unutmuşum ama ayrı bi başlık yakışır dedim fehm abime:))
Dün sabah siparişi geldi,birde galete vardı ona çok güldük,diyet falan yaparız:PP ..
ama galete sevmem dişlerim zaten sakatlandı bu ara,sabah 8 e kadar poşeti astın astın asmadın bizim asortik kapıcı hayatta zile basmaz bunu fırsat bilip tüyer hatta 8 de bile assan almaz modunda değilse,e yani bizede böylesi yakışır:))
Neyse oğluşum hastaydı kapıya astım poşeti yazdım ekmek,gazete,meyve suyu..her zamanda aynı gazeteleri alıyo zaten..
Bi baktım ekmek meyve suyu (hep portakal yazarım şeftali alır bu sefer pes ettim sadece meyve suyu yazdım nasılsa kafasına göre takılıcak) poratakal suyu almış,mucize bu!
sabırla her sabah ekmeği dilimlet yazarım asla kestirmez,kestirmemiş gene,mucizede bi yere kadar demi..böyle bi cins adamcık buda.
Ama eksik gelsin para gene çalmaz kapıyı not bırakır şu kadar tuttu diye,o kadar düşünceli çekingen ki yaa,hiç gözükmeden iş yapıyo kendine saatler koymuş,çöpü akşam üstü koy kapıya alır,saati kaçırmassan,gene basmaz zile yani:)
Annemin kapıcı günde 3 kere zile basar sabah ve akşam sipariş varmı diye,bide çöp için basar zile,gaffur gibi nereyede yollasan gider,bizimki asortikk tam nerdeyse biz ona hizmet edicez yaaw!!bişey değil arkadaşlar annemimkinide ayartmasa bari diyoruz..

Neyse,dağıttım gene konuyu,bi baktım ekstradan galete!
Aaa,dedim bu ikrammıdır nedir fırından :) Sonra baktım gazete yok!
Yani,gazete yerine galeteyi uygun görmüş sağolsun..
Ama briyle diyoruz ki,bu bize bakıp "yok yok bunlara galete lazım zayıflasınlar azcık" dedi heralde,bu bize kötü bişey mi diyo yoksa.!?Kendisi 45 kilo anca ya,o bakımdan,ama koptuk aklımıza geldikçe..

Birde geçen haftalarda pazardan geldik,koccaman siyah poşet dolu ağzına kadar,çuval desem daha doğru aslında..kaç kilo bilmem,cadının elindeydi yukarı çıkarken,benimde ellerim dolu girdik içeri,tam yerleştiriyoruz aa poşet yok,en önemli şeylerde onda işin kötüsü,nerde dedim kızım bi poşeti içeri sokamadın mı pess,kapıda kalmış dedi bi hışım söylene söylene gitti ama poşet yok..!!
Çöp saati gelen kapıcı alıp gitmiş kocca dolu 20 kiloluk poşeti bakmamışta ne bunlar bu kadar ağır diye:)) ama merak ettiğim diğer çöpleri nasıl aldı yanında indirdi aşşağıya,naim süleymanoğlumu nedir bu ay.!
Aşşağı koştu kapıyı çaldı cadı,aynen onun diliyle anlatıyorum:
-bizim kapıda pazar çuvalı vardı,artık yok demiş:)
annem beni öldürcek Allah seni netmeye adam demiş(öyle diyo valla:))

Anaa ben onu attım demiş ,kahrolmuş yazık.Tamam olsun demiş cadı koşmuş kapıya bakıcak çöp bidonuna üstteyse alcak göya,hemen giymiş ayakkabılarını uçmuş adamcağız bundan evvel(zaten bir kaplumbağa bile sigodan hızlıdır:P)
Hemen bulmuş çuvalı:D
Baktım tös tös geldi elinde koca poşet kapıda tek tek aldık içindekilerin ağzı bağlıydı hep Allah tan,gerçi büyüğede bişey olmamıştı temizdi ama,onlarıda çıkarta yıkaya içindekileri temzi dolap poşetlerine kaldırdık hemen.
Diğer poşet deryasınıda başka poşete koyduk iki misli uğraş ve dezenfekte ile sona erdirdik günü taa ki cadının aklına galete olayından sonra gelene kadar:))

Asansör maceramızdada bahsetmiştim kendisinden,unutulur gibi değil:))
Annem korkudan morarmış,açılmıyomu diye canhıraş bağırıyo ben sakin,açılıcak annecim burda kalcak değiliz ya derken adam "yoook açılmıyo valla teyze" diyodu bi yandan(kadın kalp krizi geçiricek saf yüzünden)
,diğer taraftan aman baboli duymasın diyorum hem ona haber vermiş hem bizim kapıya çekti asansörü önüne düşürdü ya bizi kabak gibi:)) okumayan okusun derim ben onu da..

Birde temel gibi
"çalistigi on katli apartmanin asansörü bozulunca,
asansörün kapasina söyle bir yazi asiyor:
Asansör pozuk,en yakin asansör yüz metre ileride, Veysel Apartumanindadir..." yazaydı tamdı:P

Aahh ah sonunda bizden daha şöhretli olucak ona yanarım:)))))))))))))))))))
Sahi nereli acaba bu adamcık?????????

5 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Alemsin şekerim diyecek başka bir laf yok sana :)) Ebeledin kaçtın ee ben ne yapacağım şimdi :s

PaNDoRa dedi ki...

haa bu arada kapıcı da alemmiş, evlere şenlik bir hali var sanki :))

MERKEZ BURASI dedi ki...

Varmısın Yokmusundaki bir garip adam (adını hatırlıyamadım) o canlandı bu satırları okurken !

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ayy çok güldüm canım kapıcınıza. Bizdede aynısından vardı ama artık yok.Hehhehehe:))) Gitti.Bazen alem oluyorlar. Bizimkide asortikti öyle. Sizin kapıcının galete almasıda hoş valla. 3. harfi ters okumuş ne yapsın. z harfini l gibi yazma tatlım sende:)) Öptüm kocaman.

fortuna dedi ki...

yazını okurken çok güldüm allah da seni güldürsün inşallah:))