6 Nisan 2008 Pazar

You're my only fascination ...

Oyun zevkle devam ediyor arkadaşlar,her uğrayan devam etsin rekor kıralım:))

Ama daha fazla bekletemezdim acil mutluluğumu paylaşmam ve teşekkür etmeye çalışmam gerek dilim döndüğünce..
Bazı şeylerin sizin içinizde çok derin anlamı vardır ama bunu dile getirmek zordur ya,her zamanda diyorum ben yazarak kendimi ifade etmeyi,sözcükleri duygularıma bağlayacaksam eğer,başaramayanlardanım..
Yani yazmaması gerekenlerdenim..

"YAZMAK MI BOŞALTIR İNSANI SÖYLEMEK Mİ?
AĞLAYARAK AKAR MI BÜTÜN ACILAR?
İÇİMİZDEKİ BASKILAR?"

Bu şiirin devamını yazamıcam çünkü sadece bende var..Ve bu şiiri yazan kişi süper ingilizce bildiği,ben de sürekli ingilizce şarkı dinlediğim için bunları da dinledin mi diye beni tanıştırdığı 2 albüm vardı..Hele biri hipnoz ediyordu beni,hatta ağladığımda,hemen bu şarkıyı açalım,şimdi dans ederek uçarak gelir buraya diyomuş:)))
Uçmamın tek sebebi şarkı mıydı bilinmez..
Ve onun sözleri..

Some lucky day
You came my way
And shared my joy and sorrow
With words so true
You colored blue
The clear skies of tomorrow

I touch your hand
And once again
You gently say you need me
You're more than spring
The love you bring
Is laughter for every day

You're my only fascination
My sweet inspiration
Everything I hoped would be
You're the dawn that rises for me
My summer wind from the sea

You're my only fascination
My sweet inspiration
You're my tender harmony
If it's rain, it's music I hear
Only because you are near

The words you say
In your own way
Can fill my heart with sunshine
Somehow I know
This love will grow
And that you'll always be mine
The morning dew
Can talk to you
When you awake each morning
The friendly wind
Will stop and sing
The moment you say hello

You're my only fascination
My sweet inspiration
Everything I hoped would be
You're the dawn that rises for me
My summer wind from the sea

You're my only fascination
My sweet inspiration
You're my tender harmony
If it's rain, it's music I hear
Only because you are near

You're my only fascination
My sweet inspiration
Everything I hoped would be
You're the dawn that rises for me
My summer wind from the sea

You're my only fascination
My sweet inspiration
You're my tender harmony
If it's rain, it's music I hear
Only because you are near...near


E bende fırsat bu fırsat,büyülendiğim bu şarkıları dinlerken sürekli
"hadi türkçesini söyle"dediğim için sadece melodisine değil sözlerine de hayrandım..
Ve sırf bu yüzden nerdeyse sınırda olan ingilizcem,şarkıları türkçeye çevire çevire 98 olmuştu:D
My only fascination-Sen yalnızca benim fantazim-düşümsün,sen gerçek olamazsın diyordu ve ben kendi gerçek olamayacak düşlerime dalardım..Olmasını umardım..o yaşlarda "imkansız" diye bişey yoktu ki..

Anlatmam çok zor..çok şey hatırlatıp gözbebeklerimin dolmasına sebep olan bu kasetler,zamanla zarar gördü tabii,yenilerini aradım ama bulamadım..
Hatta tek tek karışık albüm yaptırdım defalarca ama istediklerimi gene bulamadılar(abartıyorum sanmayın,abartmıyorum malesef:S)

Neyse teknoloji gelişti,internet her eve girdi ama limewire vs den bulduğum birkaç şarkısı albümün yerini tutmuyordu..Onları o sırayla gözlerimi kapatıp dinlemenin mutluluğu bambaşkaydı..

Birgün burada gelen yorumları önemsediğim için hemen ziyaret ettiğim bir sayfa beni mest etti.Albüm cenneti gibiydi..Ve ben de albüm isteyebiliri miyim dedim ama..hani şaka amaçlı,olamayacağını bilerek dilersiniz ya,öyleydi..
Sağolsun hemen elbette dedi,ben de yazdım ama bulamasanda canın sağolsun,çok tşk diyerek.
Ve üzerinden birkaç saat geçmişti ki,bir "cin" gelip dileklerin gerçekleşti dedi:)))))
Hatta üçüncü dileğin daha mantıklı olsun bile dedi,ama "duygusal" ve olmayacak dileğimi gerçekleştirdiğinin ve bana ne armağan ettiğinin farkında değildi sevgili cin:)
Zaten ben mantığımı dinlesem çook farklı bir hayatım olurdu o ayrı..
Ama kalbim hep duymama engel oldu onu..
Bugün farkettim ki,benim bu şarkıları bilmem bile mucizeyken(yaş itibarıyla) ben de,yıllar sonra merkez deki sevgili kardeşim de(ismini bilmiyorum,özr) de aynı şarkılarda duygulandıksa düşünün nasıl ölümsüz ve zamansız şarkılar melodiler yapılmış..
ayrımsız müzik dinleyen ve ne yaptığını bilmeden kuru gürültü yapanlara ibret olsun..
Ne zaman hits slow yazsam GOOD BY MY LOVE , FOREVER AND EVER ve RAİN AND TEARS mutlaka çıkar..
MY ONLY FASCINATION u ise herkes bilmez..anlattıkları- sözleri de muhteşem..


Sizde indirmek isterseniz,nostalji tutkunları,önce sayfayı ziyaret edin..linkler:

Demis Roussos - Greatest Hits: 1971-1980

Bunu kaçırmayın çok üzülürsünüz...


diğeri o zaman dağılmış olan george michael ve andy nin Best of kasetiydi:))

Wham! - The Best of Wham!

where did you heart go? ise favorimdi..

İYİ DİNLEMELER...(bunu dinlemeniz için ipodumu kaldırdım şimdilik:))

7 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CAnım, gerçekten bu şarkılar insanı başka diyarlara götürüyor...

PaNDoRa dedi ki...

Beni varya taaa nerelere, hangi zamanlara götürdüğünü bilemezsin canım çok teşekkür ediyorum. Bu arada seni sadece blogdan tanıyorum ama (keşke yakından tanıma fırsatımda olsa)inanıyorum ki çok iyi bir dost ve çok dürüst bir karaktersin sen. Bu paylaştığın yazıların anlatım şeklinden fark ediliyor. Yazarakta kendini çok çok iyi ifade ediyorsun buna inan, çünkü sen yalın birisin ve ben seni çok net anlayabiliyorum, hatta emin ol burada ki blogunu ziyaret eden herkes seni anlayabiliyor. Anlamayan hatta eleştirenler varsa şayet nedeni, aynı pencereden bakmıyor olmanızdır, varsın onlarda anlamasın.

Blogumda ki her türlü yazıma, düşünceme, üzüntüme ve mutluluğuma ortak oluyor beni yalnız bırakmıyorsun, samimiyetini aleni bir şekilde ortaya koyuyorsun,sen iyi bir dostsun... Hatta sen iyiki varsın ve ben iyiki seni tanımışım (Buradan bile olsa)...

ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM, HEM BU GÜZEL ŞARKI İÇİN HEMDE DOSTLUĞUN VE TÜM PAYLAŞIMLARIN İÇİN...
Kucak dolusu Sevgiler...

MERKEZ BURASI dedi ki...

Aman Allahım biz ne yapmısız:D
Yazını okurken çok çok şaşırdım,sevindim,mest oldum,...(duyguların bileşkesini ulaştım sayende).

Sana cevap olarak ne yazacagımı bilemedim. Bizleri onere ettigin için cok gurulandık cok sevindik.

Cinler herzaman emrinizde!

PaNDoRa dedi ki...

Şekerim valla misilleme yaptım, tek suçlusu sensin :)) Bana bekliyorum byee...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ah bu şarkıların gözü kör olsun be şekerim.Süppersin:)

fortuna dedi ki...

bendeniz bu şarkılar eşimle benim gençlik şarkılarımız.ama şimdi oğluşlar da dinliyor.her zaman dinlemekten keyif alınacak parçalar.yer verdiğin için sana çoook teşekkür ederim:))

maTTTT dedi ki...

VE nihayet indirmiş bulunduğum albumu keyiflen dinleme fırsatı buldum. içimi bir hoş edip eğdi büktü burktu vb... Yayıınladığı tarihe bakarak muzik altyapısının polifonik müzik melodileri gibi olacağını düşündüren fakat dinlendiğinde insanı gerçekten çağının ilersinde muzik nasıl yapılır şeklinde basitce işte böyle olur diyen bir melodiler karışımı... Kişisel olarak geçmiş hatırıma fazla gelmez unuturum genelde bir cok eski anımı kim bilir kaç kere ağlamışımdır arka fonda yada yorganımı başıma çekip yataktan cıkmak istemediğim günaydınlarda kulaklarıma çalınırken Demis Roussos...