31 Mayıs 2008 Cumartesi

fikrimin ince gülü veee bridgetin hain planları:))

Bu gece bridgetin planlarını ve yaptıklarını anlatıcaktım yazsanaa diyordu çünkü,çok güldük bugün.
Lakin yemeğe ani misafirim geldi,sonra çıkıp arabayla bir tur attık deniz kenarında yürüdük çin pazarına uğradık(hatta kimin ısmarladığını unuttuğum halde mutfak önlükleri aldım rengarek,sahi ama kim istemişti bunları bende görüp yaa:()

Ama canımın içi eş ruhum dediğim fikrimin ince gülüsüne şablon yaptım, bitti hatta silinecek bir kaç eklenti bile var sayfayı yavaşlatan (bende de olabilir yavaşlama pc den dolayı bilemiyorum çünkü) önce gülüm görmeli sabah,gerçi daha yaparken anahatlarıyla görüp yazmış hemencik;
" Kız var ya yerim ben seni. Tatlı ruhum benim. Şimdi evi süpürüyorum, bitsin bakıcam tekrar. Bayıldım diyorum da başka bişey demiyorum. Seni de kocaman öpüyorum. Ellerin dert görmesin. Sağol gerçek dost.." diye.
Ben bunu sevmeyip ne yapayım canım yaa..
aslında yaptığım şablonları alıp yayınlamıyorum ve bahsetmiyorum bile burda iyimi yapıyorum kötümü bilmiyorum çünkü belki onlar bile hatıra bana.Ama benim için her zaman önce insan gelir ve incitmek ve yanlış anlaşılmaktan çok korkarım..Her zaman severek yaptım elimden geleni.Emeğimi esirgemedim en ufak değişiklik en az 1 saat sürebiliyor ve teşekkür aldım sağolsunlar.Neyse,bu konularda yaralarım da var çok deşmiyeyim kanamasın ama bana sonsuz güvenip tek soruma bile cvp vermeden "ne yaparsan başım gözüm üstüne" diyen ve beni yanıltmayan,
(nasıl bişey istediğine dair sorular yolladım önce,sonra "şimdi sen beni madara edersin bu soruları yazıp ben onları geri alayım sen sadece renk söyle dedim,O da nasılda biliyosun beni ben de şimdi yazıcaktım cevap ne soruyosun bana dedi:))
kişisel olgunluğun farkını gösteren canım dostuma çok teşekkür etmesem olmazdı.Ve en kısa sürede(şimdiye kadar yaptıklarım içinde) en çabuk ve en karalı ne yapacağımı bilerek tamamladığım blog bu oldu.Ve bu kez sadece uyarlama değil,tamamen bana ait dizaynı.Headeri(oooff başlık işte yaa gıcık oluyorum bu terimlere tarzanca) gözümde canlandırdım ve birsürü program kullandım yaparken.Arkaplanda ona çok uydu.E tabii ben nerelerden buldum seçtim kimbilir:)
Çünkü,blogun içeriği,tarzı,anlattıkları hatta müzik ve kullanan mutlaka tamamlamalı temayla birbirini ve ben bu uyumu en iyi yapan kişilerden biri olduğumu biliyorum.İddia edebilirim:))
....................................................
Neyse şimdi geçelim briye:D
Yada yok yarın devam edeyim gözümü açamıyorum uykusuzluktan...Tekrar devam edin burdan ama tamam mı?Reklamlardan sonra diziye dönmüyomusunuz aaa:))
dipnot:başlık konuyla ilgiliydi ama ben başarıp başka şeyler anlattım gene,geveze ben..byy
Tatlı pembe rüyalar...

7 yorum:

umar dedi ki...

Başlık ve yazı içeriği çok farklı olsa da anlattıklarının güzelliği ve samimiyeti bizi çekiyor buraya nasılsa.Sevdiğim arkadaşlarım için onları mutlu edecek küçük şeyler yapmak ne kadar mutlu ediyor insanı.Senide bu şekilde davrandığın için tebrik ederim.

Blog temasıydı,içeriğiydi,şekli,yazı karakteri vs vs bir zamanlar bende çok uğraştım.Hep özgün ve bana ait bir şeyler olması için çaba ettim.Ancak zamanla sadeleşmek gerektiğini,görsellikten çok içeriğine,ilerde okuduğum zamanda bana aynı keyfi verebilmesi yöneldim.

Blog yazmak ve tutmak sabır ve özveri istiyor.Her zaman yazıcak gücü ve ruh durumunda olmuyor insan.

Güzel şeyler yaptığının farkında herkes.Şıkır şıkır yazılarla kıpır kıpırsın.Bu senin içinin güzelliğini gösterir.Bozmamanı tavsiye ederim.

yass dedi ki...

merhaba bendenız, bende uzun zamandır su kodları paylasmanı beklıyorum aslında yazıcaktım ama sen bahsedınce sımdı yazıyım dedım:) ben becerıklı hıc degılım hıc de anlamıyorum. mesela su yazıları sayfaya yaymak yanı cerceveyı daraltmak falan nasıl yapılıyor onlardan bahsetsen bıze ogretsen olur mu

PaNDoRa dedi ki...

Sama misafir gelmezse şaşırırım ben zaten, hareketli insan.

Senin bu yönünü çok seviyorum hep birilerine bir şeyler yapmak istemeni. Benim resimlerimi de düzenleyerek bana yaptığın sürprizler.

Süpersin canım benim. Öptüm çokk...

Nurtella dedi ki...

umar çok tşk,evet benim tek mutluluk kaynağım başkalarını gülümsetmek sanırım..o zaman ben de çoğalıyor bu:))
temalarla uğraşmaktan bıkmıyorum ama istemediğim bir durum olup bozulmadan değişmiyorum çok zaman.ve kararsızmış gibi görünmek hiç hoşuma gitmiyor soğutuyor bu beni:(
her zaman sade ve kolay okunabilir olması önemli benim için.ama beni yansıtmazsa da olmazki:)

Nurtella dedi ki...

yass,bazen anlatıyorum canım ama inan çok güzel anlatan bloglar var bunları,ben haddim olmayarak bulaşmak istemiyorum bu yüzden.ama sorun varsa bana mail atabilirsin yardımcı olurum:)

Nurtella dedi ki...

Pandoraaa,canım benim,evet kendime bişey yapıyosam dosyamdaki sevdiklerimin resmine de yapmalıyım,ben çay içiyosam yanımda biri olmalı,ben paylaşmak için yaratılmışım sanırım.üretim amacım bu hehe:)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bir sürü emek, bir sürü zaman. Ben sana nasıl bir şey derim. Şunu yap da bunu yapma derim? Yerim kız ben seni yerim. İçtensin, gerçeksin, işte bu yüzden seni çok severim. Tekrar tekrar tekrar teşekkür ederim. Edicem daha dur. Yarın öğlene kadar sanaldan uzağım, sonrasında edicem...

Tekrar öperim ruhum.