12 Ağustos 2008 Salı

Deniz Kum Güneş Bendeniz..Hayat Güzel-dir-midir???

yaa bir insan hangi konuda konuşursa o konuda belasını bulurmu bu nasıl şeydir nedir bu yaa:(
Bilen bilir içimde kötülük barındırmam hatta abartı yanlış anlaşılırım kendimi anlatmaktan acizim o derece ama gene de yaradanın boş zamanına denk düşüyorum gücendiriyomuyum nedir (tövbe töbeee)

Çoook gençken herkesin yüzü gözü sivilce dolar bende olmaz, hehehe demeyi bırakın birine yan gözle baksam ıyykkk diye,ertesi gün bende de patlak verir:)

Ne güzelde oldu amanın benim şablonum demeye kalmaz mutlaka bi aksilik çıkartır ve halledemeyip değişmek zorunda kalırım,dışardan işi gücü yok tabi oynuyo hıh derder:(

Bir laf ederim susup susup,alışıksın içine atmaya ne demeye hava aldırtmaya çıkartıyosun be salak(estafurullah demeyin:) hemen anında yanlış anlaşılır bi güzel,tersine denk getirmeyi mutlaka başarırım yufkadan yapılmış gibi görünen bana gelince taş keser kafamı yarar:(

Ne zaman bir şeyden emin olsam,illa canımı sıkacak bir ayrıntı olur.

Yarın burdayım derim internet kesilir mahçup olursun.

Nasıl bir bitmez tükenmez soldan kalkmadır bu,nasıl kara bahtım kem talihimdir bende anlamadım da anlamaya da çalışmamakla beraber,bununla yaşamaya alıştım ben.....

Tatile kaçarsın bir güzel acaip depresif halde, bronzlaşıp kendinle uzlaşmak için,gidene kadar yalvaran yakaran eti puf çocuklar orda canavara dönüşür,anne sultan zaten bir amiral ama çocuklara bir de yeğen eklenince taraf çoğalır amirale karşı ve ciddi bir haçlı seferinden ben olmasam dönülemezdi büyük ihtimal.

Abiciğin su kaplumbağalarına hastayım akvaryumda acaip tatlılar ama
"al kızım senin olsun götür" demesiyle yuvaya alınan kaplumbağalar adlarına yakışmıcak çeviklikte dakka başı kaçar(tavşanı boşa geçmemiş numaracı bunlar be) ,üstüste çıkıp köprü kurup atladılar yere hep bücürler,onlara basıcaz korkusuyla gece gündüz isketeye yatar 3 gün sonunda koyarsın akvaryumlarına geri.
Buyrun resimleri;

"Aman annecim ya bu eve bu mutfak olmaz yakışmıyor" deme gafletinde her yıl bulunan bendeniz çenesidüşük bu sene dinlenesi tutar ve ben hazır ordayken mutfak ta yaptırılır iyi mi,
kim yıkadı yerleştirdi boşalttı bilin bakalım???
Hatta annemin inatla atmaya kalktığı babanne yadigarı bakırları kim ovup parlatıp tanınmaz hale soktu mutfak seti kenarlarına ve sehpalara dizdi hmm?
Sonuç mu,değer abiciğime yorgunluğum buyrun ;


Ama şu raftan ben de istedim hatta marangoz iki güne getirim dedi,anneme "boşa heveslendirme benim hiç bir istediğim olmamıştır görürsün" desemde dinlemediler ama raf maf ta gelmedi..:(


Ama tatil güzel şey,tekne gezileri(orda bile yemek berbattı) ve
her yerim yeni yanmıştı çok acıyodu güneşlenemedim bile zehir oldu:(

şahane plaj,tertemiz deniz,bacaklarını ısıran balıklar,ertafta binbir insan türevi:)
karate kidler,köpek ördek yüzdürenler,turistler....

Heykeller yapan oğluşum,ufo gören masum köylüm:))
diğeri de kumdanadamımız..

Bol kitap okuma imkanı ama hepsi kumlu:) şeytan yıldızını önce ben okudum sonra değiştik..
ee cadıyla kitap kavgası olmazsa olmaz tabii ki,

Küçük şeylerden mutlu olmayı beceren insan bendeniz,doğumgünümü tatilde bir kuru pastacıklada geçirmiş olsam,gene benim sektirmediğim dostlarım beni aramamış,ummadıklarım aramış olsa da,tersine alışkın olmadığımdan ve bundan sonrasını da unutturmak işime geleceğinden balkonda bir çay bir kitap molası bana yetmiş hatta artmıştır.
Kendimi kuaföre götürdüm hediye olarak saçlarımı kestirdim işte daha ne olsundu:)
En sevdiklerim yanımdaydı ya...

Bu stres ve sinir harbinden daha tatil bitmeden eve dar kaçılır,sen misin şikayet eden "evcağızım sen bilirsin halcağızım" diye taşı toprağı öpülür:))
Ama nete bile hasretle döndüğümde pc kullanılmaz haldeydi o ayrı mesele,neyse sonunda hastaneden çıktı şükür,inşallah idare eder bir süre daha..

Öperim hepinizi...

13 yorum:

umar dedi ki...

Olsun ya bendeniz biz seni böyle kısmetsiz ve şansız olsanda seviyoruz.Bu kahpe felek bize de arada kelek atıyor,ylnız değilsin yani sıkma canını.

PaNDoRa dedi ki...

Yaa ne zamandı senin doğum günün yaa :( O kadar tel de görüştük neden söylemedin ki, balık hafızalı bana şu gün doğum günüm diye ben dün ne yediğimi umutuyom beeee, kendimi kötü hissettim ama şimdi.. Geçte olsa doğum günün kutlu olsun canım, huzur mutluluk sağlık ve aile saadeti hep seninle olsun. Seni çoookkk seviyorum, gerçekten... Yavrum sen tatile mi gittin tadilata temizliğe mi :) Olsun ama iyi olmuş, ellerine sağlık tatlımm... Ya minişlerin çok tatlı yaa öpüyorum onları da. Haa bu arada header'ı görünce kafama kocccaamannn bir taş da gelmedi değil yani :) hahaa

Öpüldün tatlım, sevgiler...

HAYAT dedi ki...

ilk önce doğum günün kutlu olsun.hangi gün tarih yaz bakalım bendeniz hafızamıza kazınsın.ne yalan söyleyim benimde bu özel günlerde ne arayan nede soran olur.dediğin gibi sevdiklerinle olmak her şeye değer.
tatilin pek bi güzel geçmiş.oğlunun sanki boyumu uzamış resimden bana mı öyle geldi?

Nurtella dedi ki...

Umar tşk yalnız olmadığımı bilmek güzel hehe:))
ee felek kahpe felek kimine kavun kimine kelek:P

Pandora sen nerden tutucaksın aklında canım benim anam unutuyodu nerdeyse de son saniyede bi börtlenli pasta aldı:P))
alınma sen bende seni çok seviyorum dostluğun en büyük armağan bana çok teşekkür ederim.
E taş kafana gelmesin be sadece aklıma getirdin blogumun adını yani ilham verdin bana adına tşk bilem yazdım kız bitanecim benim:)

Hayat sağol canım benim bi süre sonra unutsunlar isticen zaten boşver))
oğluşum uzadı kilo aldı evet maşallahı var bu ara:))

umar dedi ki...

Avatarı gördüm şimdi,saçların kısacık olmuş çok güzel olmuş canım.

Bri; dedi ki...

Hangimiz bulaştırdı şanssızlığını diğerine acep:)Gün gelecek bizede şans gülecek:)
Yani umarım:)
Ben doğumgününde aradım ama di miii??:):):)
hemide şarkı bilem söledim heeepii börtdeeeyyyyy tu yuuu diye:):):)
bu arada başım hala dönüyo..
fotoğraf makinamıda sana bırakmaya karar verdim:)

Nurtella dedi ki...

UMAR çok utandım kimse görmeden çekiim diyodum resmi,yakışmış dimi,ortayaş krizindeyim ya:P çok tşk:)

BRİDGET aşkım valla bulaşıcıysa burnumuz..çıkmayabilir yandık hehe:))
kısacık saçlı,kapkara kararmış hatun u okudum bayıldım ünlü oldum yuppii:)
aradın canım benim,"bugünmüydüüü senin yaşgünün kız" diye hehehehehe,eksik olmayın-da hala hediye gelmedi o ayrıııı
makinanı bırakcaksan ötenazi yapim gelip:PPP

Flame dedi ki...

Bendeniz, ne uzun bir post olmuş bu ama zevk ile okudum. Umarım kara bulutlar dağılır, şansın bahtın açık olur. :))

Nurtella dedi ki...

FLAME ben de öyle diliyorum canım hepimiz için,çok tşk

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

:)))) Niye güldüm biliyor musun? Bir insan evladı bu kadar mı bahtsız olur diye diye kendimi yerken, baktım Bendenizim de aynı dertten muzdarip. Şaşırdım mı? Şaşırmadım.:)

Doğum günün kutlu olsun bidenem. Nice nice yıllara. Yeni yaşınla birlikte talihin de dönsün inşallah. Her şey o güzel gönlüne göre olsun.:)

Öperim kocaman.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

He bir de; her halinlee, her şeyinleee güzelsinnn.:)

Nurtella dedi ki...

İncegülüm ruh ikizim sen bunu yazarken ben de seni okuyodum görüyomusun,şaşırdım mı:)))
senin güzelliğindendir gördüğün neyse canımsın..

Anonymous dedi ki...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David