1 Eylül 2008 Pazartesi

sorma neden niçin..her şey yalnızlıktan...:(


Pazar akşamı gene annemin ısrarlı davetiyle yemeğe gittik,hem de ertesi gün ramazan başlıyor gönlünü hoş edelim dedik:)
Neyse güzel oturduk sabırsızlıkla bekleyen annecim çayı bile demlemişti,yemek yedik sohbet ettik,eve dönerken "yarın bana gel ilk günü bak birlikte olalım" dedim sevindi canım benim.Yalnızlığa ne kadar alışkın olsa da ve sevse de artık yemek yapıcak,doyurucak,ona güzel şeyler söylicek naz yapıcak birilerini arıyor .Yemeği o yapıcak,"ellerine sağlık canımın içii" diceksin yalnız:)) Kendisini işe yarar hissetmek istiyor sanırım.

Gece uykum kaçtı,kaçtıkça kaçtı:D
Sahura kadar oturdum,çayımı içtim yattım ama tlf umun saatini kurdum.
Sabah çaldı uyandım cadımı uyandırdım,o sırada yeniden çaldı alarm,benim tlf um evde sessizdedir yada titreşimde çoğu kez.
Aaa baktım annemim resmi,beni aramış ve tlf sessizde ama alarm çalınca anında açmışım kazara-bu tuhaf tesadüfler zinciri bana hep olur-
Lakin konuşamıyo,çok fenayım ben ölüyorum dedi kapadı(daha önce de bunu çok kereler yaptı,çoğu zaman sadece bir mide spazmı yada böbrek taşı sebep oluyor ama 2 sene önce ameliyatını olmuştu-lakin bela bişey bu bünye yeniden yapıyor ve annem ısrarla su içemem onu yapamam bunu yapamam deyip hayatı zorlaştırmakta kararlı,acile gittim ben lafını duymadığınız bir an yok ağzından)
Gene de çok korktum,15 dk mesafe saat gibi geldi bu defa ve hemen aldık evden perişan olmuş acıdan ağrıdan yazık içim sızladı (kimi kimsesi olmayanları düşündüm o an)
Ve anneme bişey olursa ben ne yaparım ı...

Hastanede hemen bir iğne,bir röntgen eve döndük uyudu yorgunluk ve iğnenin etkisiyle.
Öğleden sonra yeniden gittik bu sefer ultrason dedi aynı şabalak doktor,artık röntgenmi kaldı dicektim,ısırdım dudaklarımı "keşke ultrasonda yazsaydınız da bugün bitseydi" dedim,ağrıdan ölücek gene etkisi geçince iğnenin bildiğiniz gibi...
"Belki yarında göremem bişi tomografi isterim" demez mi?
E be geri zekalı,ne isticeksen hepsini yaptır en iyisinden sana da eziyet olmasın hastaya da demi..

Eve gelirken ilaçlarını da aldım gayet mutlu yemekte yaptım yedik şimdi iyi maşallah.
Yazlığa gidip çamaşırları toplayıp yatağını düzelttim bulaşıkları kaldırdım,panjurları kapadım kilitledim(jet hızıyla:)) ve bana getirdim.
Erken uyumak istiyor ben de yatıcakmışım çok yorulmuşum öyle dedi:))
Sonra cadımla yer değiştiler biraz bakınma fırsatım oldu.

Neyse ramazan hayırlı başlamadı ama..Allah beterinden saklasın derler..

13 yorum:

иαℓαи dedi ki...

çok geçmiş olsun :(

emine2003 dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Annenize acil şifalar diliyorum. Bu mübarek ramazanda anneniz yanınızda ne kadar şanslısınız. Annesini kaybetmiş biri olarak söylüyorum: Anne her an ekskliği hatırlanıyor ve unutulmuyor....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Dediğin gibi Allah beterinden saklasın.

"Ve yalnızlık, bir hançer gibi her geçen günle daha derini oyar..."

Sevgiler anneceğine...

PaNDoRa dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Yaş ilerleyince böyle sağlık sorunları çıkıyor malesef :( Ne diyelim, beterinden korusun Tanrım. Umarım iyidir şimdi sevgili anneciğin.

Çok öpüyorum canım, görüşmek üzere... Bu arada dün msn de bahsetmedin bundan :( Görünce şimdi şaşırdım.

HAYAT dedi ki...

geçmiş olsun cnm.

Bri; dedi ki...

Allah bu doktorların eline düşürmesin yaa...
iyi olur merak etme sen,ama yannızlık hakkaten kötü be ablacım..

Emre dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nur, büyükler nedense hastalıkları konusunda bişiler yapmak gerektiğinde inatçı oluyorlar şaşırıyorum, benim annanemde öyleydi ya, umarım iyileşir bir an önce ve hayırlı ramazanlar canım benim, bu arada bu hafta sonu yani 5 eylülde yalovaya gelicem ve 1 hafta kalıcam görüşmek süper olurdu diyorum ben ne dersin.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ay çok geçmiş olsun ablacım :(
Dikkat edin kendinize.Ayrıca teşekkür ederim tekrar şablon için.Yazdım yenı şablonumda yenı yazımı:)Sana mailde atıcaaam :)Öptüüm!

øττøṃαṉṡ dedi ki...

selam öncelikle geçmiş olsun diliyorum ama bi doktor olarak yorum yapan arkadaşıda kınıyorum ne demek allah bu doktorların eline düşürmesin?? git kendi kendini iyileştir o zaman demek geliyor içimden ama hipokrat yemini geliyor ve susuyorum allaha havale ediyorum bu tipleri! ikincisi bize öğretilende öle hasta gelir gelmes eğer hayati tehlikesi yoksa tetkiklerin ne var ne yok hepsi istenmez once rontgen di sonra usg sora tomografi mr diye gider pet falan filan . belki kişilse bi durumdur doktorun yapmmadığı ama neticede anneniz iyi olsun da gerisi geçer gider umarım iyileşir. gelelim yazınınız son kısmına ''Erken uyumak istiyor ben de yatıcakmışım çok yorulmuşum öyle dedi:))'' çok güldüm bizimkide hep bu numarayı yapar beni zorla yatırırdı bak şimdi özledim onu :(((

Benim Hayatim dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Benim annemde de böbrek taşı mevcut ağrı tuttu mu çok kötü oluyor. Tam olarak rahatsızlığı neymiş?

Çok geçmiş olsun. Doktorlar bir süre sonra robotlaşıyor, ağrı çekeni önemsemiyorlar, deli oluyorum.

Haydins dedi ki...

Gecmis olsun canim,ciddi birsey cikmaz insallah ..Bundan sonrasi hayirli olsun insaalh ramazanin..Ben hep once saglik derim..Sende dikkat et kendine optum canim..

Zeugma dedi ki...

Ne kadar etkilendim..Çünkü ben annemden uzaktayım..
Çok çok geçmiş olsun..
Annem de tıpkı senin annen gibi binbir çeşit dertle boğuşuyor..
Şeker,tansiyon,safra kesesi taşı,kolestrol..Bizimki senin annen gibi söz dinlemiyor ama ..Asla yanıma gelmek istemiyor.Kendi evini özlermiş hanfendi..Sanki bilmiyorum.Asıl amaç rahatsız etmemek.
Annenin senin gibi bir evladı var,dünya iyisi..İşini gücünü bırakıp sırf onunla ilgileniyor ve üzülüyorsun bak..
Ne mutlu berabersiniz.Hayırlı evlat olmak böyle bir şey..
Seni kutluyorum bendenizciğim..Ve tekrar ''Geçmiş Olsun'' diyorum..

Flame dedi ki...

Biraz geç oldu ama kusura bakma canım. Anneciğine şifalar dilediğimi ve geçmiş olsun dediğimi ilet lütfen. Ellerinden öpüyorum.

Sevgiler