30 Ekim 2008 Perşembe

Bİ AKSİLİK OLMAZ SA MI BUYURMUŞTUM?PEEHH!!


Aman ben var ya bu şom ağzımı ne yapayım hiç bilemiyorum.Ne zaman bir heves yola çıksam aksilikler birbirini izler hatta üşenmeyip bu yazılarımı ayrı başlıkta toplasam Talihsiz Serüvenler Dizisi solda sıfır kalır.Bende paraya para demem :) JK hanım evde otururken Harry Potter i bi tarafından uydurup dünyanın en zengini oldu ya hala hazmetmiş değilim.

Neyse kayışı koparttım gene.O kadar üstüste geldi ki bu ara az bile.
Evet kendimi güvende hissetmediğimden ve kendi alan adımı almayı düşündüğümden bahsetmiştim.Sonuçta bu adresi de tıklasanız oraya yönleniceksiniz (zamanla linklerinizi yenisiyle değişmeniz gerekicek) sorun yok yani hiç bir açıdan.

E her işin bir piri var her ne kadar teknolocik (incegülümün deyimiyle) hatunda sayılsam,tema değişmeyi bilmekle bitmiyo anlamıyorum bu işlerden.Neyse kapatıldığımızda önce "hohohoyytt ben size demedimmi" diyen dostumu bunu dediğine pişman edip işkenceye başladım:D))

Daha önce "aman ne gerek var .com alıcam anlamam her sene yenile uğraş vs hem kosskoca gmaile google a bağlı çok güvenli burası zaten beni kim okur yazma özürlüyü" mantığında olan bendeniz,aniden kararınca dünyam güven diye bişi kalmadı elbette.Süngüm ve dik başım aynı anda düşüverdi. Ve benim için anlamını bir kere daha düşündüm..
Bu çok güvendiğin kocanın seni aldatması gibi bişey.Ve affetmek herkesin kaldıracağı bi durum değil-kaldı ki hem suçlu hem o beni affetmiş gibi bi hava var.Yani isterse gene çekip gidebilir p...!&?_
O zaman?
Ben de çocuğumu alır giderim!!Tek başıma da misler gibi bakarım!!
Ruh sağlığı bozulmaz böylece dimi:)))

Benim ruh durumum ne alemde anlayın:D

Neyse dün başladık adres arayışına sevgili arkadaşımla,her zaman bin tane blog adı ve nick bulupta "ay ben bunu neden düşünmediiim şimdi değişsem komik olur diye kendisine engel olan unutkan şahsiyet bendeniz, sonra gene pişman olup "ay keşke şunu alsaydıım" diyeceğini bile bile bir yerde karar kılar,mutludur heyecanlıdır.
İşlemlere başlarlar iki mutlu arkadaş,
" e bankaya vs yatırılıyo ama sen şimdi gidip uğraşma hem ben sana alan adını hediye edicem" diyen cancağızıyla (bu arada bankalar daha açılmamış işlem yapılamamaktadır,karga ..kunu yememiştir anlayın yangından mal kaçırıcaz ya:P)
Ama "o zaman tlf la hallederim,bankada adamlarım var,peehhh ama saat 11 olsun" der
Lakin kabak gibi RESMİ TATİL gerçeği gözardı edilmiştir heyecanlı şahıslar tarafından.

Bugün ihale sonucu bankaya yatırmak bana kaldı (nasıl oldu bende anlamadım)
Ama "adamlarım" olmadığı için,ordaki kızın ısrarla "isimsiz yatırsanız havaleyi 23 ytl masraf çıkıcak zaten 14 ytl yatırıcaksınız deyip (astarı yüzünün 2 katı) şefini çağırması sonucu,ismimle yatırsam da ne halt edeceklerini bilemeyen kovulası uyuz insanlar en iyisi ATM den yatırın ama ordanda 4 mü 7 mi ytl kesilicek demesi üzerine atm ye yönelir fakat danışman kızın çenesi çalışıyodur bön bön atm yi pandikleyip küfürü basıp çıkmışızdır(cadımla beraber)

Aslında posta çekiylede yatıyomuştur ama neden bankadayızdır?
İşlem başladığı için yeniden sipariş te veremeyip kalakaldım anlayacağınız.
Ben zaten beceremeyeceğimi kabak gibi biliyodum korktuğum başıma geldi vesselam.

Salon çizgimden kasımpaşalı çizgime geçmek üzereyim beeee!!
Moralim çok bozuldu yaa ağlıcam nerdeyse ooffff

Bu yasağın bize kazandırdıkları da oldu,mesela zor gününde birbirine tutunup teselli ve şifa veren yeni arkadaşlar...Birbirimizi ziyaret etmeye devam ediyoruz ve edicez:)
Bugün onlardan biri blogumu karatmam üzülmüş onun hatırına (gerçekten içimden gelmiyo çünkü) değişicem birazdan.Ama da ne çabuk neşesini buldu demeyin lütfen..
Siyah mı yaparım beyaz mı bilmem ama şu kocaman zincirleri çözersem sevinir sanırım canım birikimim.Onunda harika bir teması ve blogu var.
Daha iç açıcı olacağı kesin her şeyin bundan:))
Ve çok teşekkür ederim verdiğiniz moral için..

ARKASI YARIN...VE DEVAMI YOK:))

FLASH HABER: Alan adı tescillendi:))Eee her yerde adamlarımız var şekerim:PP
..

10 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

offff okuyamıyorum, ya da okuduğumu da anlayamıyorum :@ Gelcem sonra okumaya yeniden, öptüm başş başş

Flame dedi ki...

Bendeniz, bende com'a taşınmak istiyorum yavaş yavaş. Her sene upraşıcaz artık. Kredi kartıyla falan olmuyor mu bu iş? Biraz bilgi versen bir de yeni adresi eklesen. Bizde yönlensek :)

berfin dedi ki...

hayırlı olsun ne diyelim artık:)sen nerede biz orada..isim değişmekle kişi değişmez ya şekerim:)bendeniz nerede olursa olsun bendeniz işte:)öpüldün şekerim

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Teknolocik ve de bahtsız kuzum. Bak bu talihsiz serüvenlermiş, yok potırmış pıtırmış halt etmiş. Sen başla ufak ufak kitabı yazmaya. "Bendeniz Pişmiş Tavuk" ismiyle sür piyasaya. Paraya para demezsin. İnanıyorum ben. Başarırsın da kitabı yayınlayacak yayınevini bombalamazlar ya da ilk dağıtıldığı gün kitap okumayı da yasaklamazlarsa. Ne bileyim. Bu talihsizlikle...:))

Nerede olursan ol, yanındayım bunu bil...

Nurtella dedi ki...

PANDORA neyi anlamadığını anlamadım ben de valla:PP

FLAME oluyo canım kartla da havaleyle de ayrıntılı olarak anlatıcam zaten.Ve bitince yönlendiriliceksiniz zaten o zaman değişirsiniz linkimi:)

BERFİN çok tşk canım tabiiki farkedermi hiç şirket olmuyoruz ya aynı işte:))com olsa nolur bom olsa nolur hiiçç:D))

İNCEGÜL çok alemsin bayılıyorum sana ya ikizruhum valla üşenmicem kategori açıcam bendeniz pişmiş tavuk diye:)
kesin yazsam kitap olur da yayınlanmaz ahanda burayı bile benim yüzümden bombaladılar sandım da gidiyorum hehehe:))

öykü dedi ki...

SEvgılı Bendenız ,resım ekleme konusundakı yardımın ıcın cok tsk ederım.. Ama ne yazık kı bı yerde takıldım. Yazdıgım dıyelım( gerı don )yazısı ıcın resım eklemek ıstıyorum.. Bana yazdıgın (yazına html den ekliceksin) yazısına kadar olan bolumu yaptım ama html den ekleme kısmında takıldım ekleyemıyorum.. nerden neyı naasıl yapacagımı bılemedım:(

öykü dedi ki...

Sevgili Bendeniz

halloldu sorunum :) sonsuz tskler..

Anonymous dedi ki...

BENDENİZ.Neden siyah.Ama siyah sana yakışmıyor ki.inadına rengarenk olunmalı.İnadına.Gece çökmüş yüreğine.Ama yüzümüzü güneşe dönmeliyiz.Mutluluk orada.

Nurtella dedi ki...

öykü üzüldüm yardımcı olamaışım sanırım ama halledildiğine sevindim tabii,öpüyorum canım.

Adsızım,ELV im benim:))hesabını açmadan yazmışsın demekki yada seçmeden.içim çok sıkıldı bu ara o yüzden siyah.ama birikim de yakıştıramadı değişmiş hali bu sevimli ve bütün yeni özellikler uyumlu bu temaya.

lakin madem sen istemedin değişicem hemen şair yüreklim..öpüyorum

öykü dedi ki...

Yardımcı oldun hem de cok:) Tandıgımdan bu yana aldıgım ,ogrendıgım cok seyler var sızden
tekrar tsk ederım:)) sevgılerımle