7 Ağustos 2010 Cumartesi

Bi söz dinlesen kızım?

Nerdeydim napıyorum bunca zamandır faslını geçiyorum bu kez,ben böyleyim işte:p
Canım yazmak istiyo ama üşeniyorum ve artık yorum yazmadığım için kimseye ben de bekleyemiyorum çünkü yüzüm yok.
Havalar beni boğuyor ve yapmak istediklerimi sürekli bir gün sonraya atıyorum..ve bu yarın lar bitmek bilmezken ömrümden bir gün daha eksiliyor..
Diğer yandan ömür törpülerim var evde malum:)
Bir haftaya kadar başka haberlerim de olucak, yoğun ders dönemi sonunda Marmaris e tatile gittik döndük o arada çoğu zaman telefonlarımızdan facebook a mobil bağlandık o derece teknolojikiz(incegülümün deyimiyle :))
Neyse geldik evdeyiz benim cadımın eski msn adresine bağlı asıl face i ve yüz kere "kızım değiştir adresi 5 dk sürmez" dememe rağmen ne msn i arada açtı ne değiştirdi ve değiştirmek isterken şifresini unuttu sonundaa, bir türlü kurtaramadı hesabını. Neden? msn ini 6 aydır açmadığı için inaktif olmuş.
Bir kıytırık mesaj yazarken bin şifre çözdüren facebook ise hiçbişey yapmadı.
Yeniden açma zorunda kaldı çünkü haklı olarak arkadaşlarını kaybetmek istemiyor ama bu sefer de yeni msn adresi alıp basit bir şifre koydu ve yapılmıcak bi hata daha yaptı(yazarsam beni öldürür:P)
Ve ve ve o anda da yanındaydım ve aman dikkat et sakın dedim.
Ben demiştim demekten nefret etmeme rağmen bu sefer de hacklendi hem de msn i ve face i birlikte.
Bunu yapan amaçsız boş kafalı insan ise önce abuk muhabbet etmek istedi baktı olmıcak 250 kontur istedi.
Asla verdirtmem!! böyle bi adilik yok ama gelgeleim asıl konu her formu doldurup her taraftan şikayet yağdırmamıza rağmen facebook un hiçbişey yapmaması demek bütün o güvenlik masalı göstermelik..

E bir kere de anne sözü dinlesen kızım??

10 yorum:

KaMPaNYa GüNLüĞüü dedi ki...

Sonundaa yaa ...

Olanlara üzüldüm ama bi yandan da olanları yazmak için gelmene gerçekten çok sevindim arada uğra karala iki kelime ya çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk özlüyorum senin yazılarını :(

Nurtella dedi ki...

yazıcam umarım şu cadı evden bi gitsin de az kaldı sepetlememe:p

LoLLa dedi ki...

ben geldiiiiiiiiim :)))

operim gulucuklerle .)

Nurtella dedi ki...

hoşgeldiin nerdesin sen lola:D

Anonymous dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Umar dedi ki...

Merhaba,
Güvenlik konularında zamanında bende çok çektiğimden artık şifreleri bir yere yazıyorum ve unutmuyorum.Yaşananlar onun geleceğini şekillendirmesine sebep oluyor ama işte fazla kazık yememek lazım :)

Anonymous dedi ki...

Ben sadece benim sık yayınınızı ekledi. Ben gerçekten mesaj okumaktan zevk alırım.

Anonymous dedi ki...

Burada Gerçekten bilgilendirici blog yazısı arkadaşım. Ben sadece yorum ve kaliteli iş tutmak demek istedim. Ben şimdi blogunuza bookmarked oldum ve arkadaşım gelecekte daha fazla okumak için döneceğim! Ayrıca iyi benim mütevazı bence günlüğü iyi gider tema renkleri tercih:)

Anonymous dedi ki...

My accomplice and I really loved studying this weblog submit, I was just itching to know do you trade featured posts? I am always looking for someone to make trades with and merely thought I might ask.

Anonymous dedi ki...

o Evet, muhtemelen bu yuzden